Retourneren

Heb je een vraag over het retourneren van je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. retourneren bij Natusor. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij andere FAQ onderwerpen of neem contact op met ons.

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Iets verkeerd besteld of wil je toch liever van de aankoop af zien? Geen probleem! Je hebt bij ons 30 dagen om (een deel van) je bestelling te retourneren. 

We vragen je om onderstaand retourformulier te gebruiken. Het formulier helpt ons om je retour snel af te kunnen handelen. Uiteraard is dit niet verplicht.

Download hier het retourformulier.

Heb je een beschadigd of verkeerd product geleverd gekregen? Of de verkeerde hoeveelheid? Neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag met een passende oplossing.

Wat is het retouradres?

Je kunt ongeopende producten retour sturen naar:

Natusor Gezondheidsproducten B.V.
t.a.v. Online retouren
Industrieweg 154D
5683 CG Best
Nederland

Waar kan ik mijn artikelen voor retour afgeven?

Deze keuze laten we aan jou. Je kunt het pakketje retour zenden met een vervoerder naar eigen keuze.

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Uiteraard is dat altijd mogelijk. Laat dit even aan ons weten, zodat we je retourmelding kunnen afsluiten.

Hoe snel is een retour verwerkt?

We houden je per mail op de hoogte van het volledige retourproces zodat je altijd weet wat de status van je retour is. Dit duurt doorgaans maximaal 5 werkdagen, maar vaak wordt een retour nog dezelfde dag afgehandeld. 

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra je retour is goedgekeurd zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugbetalen via de door jouw gekozen betaalmethode. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan zullen wij de betaalverplichting stopzetten. 

Moet ik betalen bij retourneren?

Tenzij anders overeengekomen zijn de kosten voor retour zenden voor rekening van de klant.