Bezorgen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. bezorging van Natusor. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij andere FAQ onderwerpen of neem contact op met ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren vaste lage verzendkosten van €2,95 per bestelling. Bij bestellingen vanaf €50,- betaal je géén verzendkosten.

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor bestellingen naar België en Duitsland rekenen wij €4,95 verzendkosten. Ook hier geldt: bij bestellingen vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je je bestelling (op werkdagen) vóór 16.00 uur voltooid, dan worden de artikelen dezelfde dag nog verzonden. Zo heb je jouw pakketje de volgende dag al in huis.

Welke vervoerder bezorgt mijn pakketje?

Bestellingen worden verzonden met de bezorgservice van PostNL.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Keuze datum en tijd
Je ontvangt het pakket de dag na bestelling of op een dag naar keuze (m.u.v. zondag en maandag).

Avondbezorging (kosten: + €1,50)
Hiermee kun je je pakket ’s avonds in ontvangst nemen. Van maandag tot en met vrijdag bezorgt PostNL pakketten tussen 18.00 uur en 22.00 uur.

Ophalen
Je haalt het pakket op bij één van de vele afhaallocaties in heel Nederland (op de gekozen dag vanaf 15.00 uur). Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Ook in België kunnen klanten hun pakket bij de vele locaties van Kariboo! ophalen. Je kunt ook kiezen voor een pakketautomaat (mits beschikbaar) bij jou in de buurt. Hier kun je jouw pakketje ophalen met een code, op een dag en tijd die jou schikt.

Extra vroeg ophalen (kosten: + €1,50)
Hiermee kun je het pakket extra vroeg ophalen bij één van de afhaallocaties in Nederland. Dit kan van dinsdag tot en met zaterdag, vanaf 9.00 uur. 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

PostNL zal altijd eerst bij jouw opgegeven adres langs komen. Ben je niet thuis? De bezorger probeert het dan bij de buren. Ben je twee keer niet thuis en is het bij de buren niet gelukt, dan gaat jouw pakketje naar een afhaallocatie.

Mijn pakketje is niet geleverd. Wat kan ik doen?

Je verwacht jouw pakketje, maar de postbezorger is niet binnen het aangegeven tijdvak geweest. Ga dan eerst even onderstaande punten na:

  • Bekijk je Track & Trace
  • Kijk je bezorgadres in de orderbevestiging na
  • Kijk in je brievenbus voor een briefje met meer informatie

Alles nagekeken en heb je nog steeds je pakketje niet? Neem dan contact met ons op. Wij gaan het uiteraard voor je uitzoeken.