Bestellen

Heb je een vraag over (het plaatsen van) je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. bestellen bij Natusor. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij andere FAQ onderwerpen of neem contact op met ons.

Hoe bestel ik iets bij Natusor?

In 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar afrekenen.
  2. Controleer je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en een eventuele kortingscode.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met verschillende betaalmethoden.

Tip: maak een persoonlijk account aan. Je kunt dan bijvoorbeeld je eerdere bestellingen terugzien en makkelijker producten selecteren voor een nieuwe bestelling. Handig! Lukt het toch niet? Geen zorgen! Onze medewerkers kunnen telefonisch, via de chat of per mail ook een bestelling voor je in orde maken.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

Bij Natusor verwerken we bestellingen direct, zodat jij ook zo snel mogelijk je pakketje ontvangt. Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je toch nog iets wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. In dit geval is bellen nét iets sneller.

Kan ik een kortingscode gebruiken?

Wij bieden regelmatig leuke kortingen aan. Zo vind je alle (actieve) kortingscodes op deze pagina. De kortingscode kun je op twee plekken invullen:

  • in je winkelwagen
  • in het afrekenscherm
Vergeet niet om op de knop "korting toepassen" te drukken en kijk even of de korting is verrekend. Nadat je bestelling geplaatst is, is het namelijk niet meer mogelijk om de korting te verrekenen. Lukt het niet om gebruik te maken van een kortingscode? Neem dan even contact met ons op.
Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?

Is een product niet op voorraad? Vul dan bij het product je e-mailadres in. Je krijgt automatisch een mailtje van ons als het product weer op voorraad is.